S1, A5: Becky trotsar -30°C för att fiska på frusen en sjö, Mike söker efter läkande örter i vildmarken. Kim och Pierre avslutar övergången till vinterfällorna och Bentley drar sin fiskebåt över land. Del 5 av 8.