Once Upon a Time in the West
S4, A1: Charles, Oliver och Mabel sticker till Los Angeles där en legendarisk filmstudio planerar att adaptera deras podcast. Men Hollywoods glamour överskuggas av en häpnadsväckande ledtråd om Charles stuntman och vän Sazz Pataki.