S6, A3: Turtle får dyrbara födelsedagspresenter från Vince och Jamie-Lynn och börjar fundera på sin framtida karriär. Han söker upp Ari för råd. Eric blir nervös för Charlies pilotavsnitt efter att ha fått oombedd feedback om den.