Entourage One Last Shot
S8, A3: Vince råkar på gamle fienden Carl Ertz som är intresserad av att producera gruvarbetarfilmen. Lloyd ordnar en dejt åt Ari för att få honom på bättre humör. Turtle får nyheter om sin satsning på Avion och om Alex.