Agents of S.H.I.E.L.D. One of Us
S2, A13: Cal vill hämnas på Coulson genom att samla ihop ett team med superskurkar för att krossa S.H.I.E.L.D., och May kontaktar sin ex-man på grund av en kris som hotar att slita sönder teamet.