Miskina, Poor Thing One Two Three
S1, A4: Fara är tveksam till att följa med kompisgänget till matchen mellan Frankrike och Algeriet på kvällen. Händelsen påminner henne om hur hennes mamma Najet, som en ung kvinna på 1975, träffade hennes far Kader. Det är en möjlighet att gräva i det förflutna och bättre förstå vad som har gått fel i nuet.