One Wedding and a Funeral
S6, A10: Killarna kidnappar Dylan för en dödligt tråkig svensexa – men som räddar hans liv. Tjejerna däremot ordnar en vildare fest för den blivande bruden Toni. Tonis far vägrar att föra fram henne till altaret, Bruno ställer upp istället.