S1, A2: Med hjälp av Gujarat-antiterror-chefen Tara Shetty, Kabir och Vikram analyserar bevisen men deras frustration fortsätter när deras utredning blir full av återvändsgränder. En oväntad händelseutveckling äger rum och ett telefonsamtal från ett av terroristernas gömställen ger en ledtråd som kan hjälpa Delhi-polisen spåra deras vistelseort.