Girls Only Child
S3, A5: Hannah får oroväckande nyheter om jobbet på sin redaktörs begravning och försöker medla i Adams och Carolines problem med humöret. Jessa gör några positiva förändringar, och Ray ger Marnie några uppriktiga råd.