S4, A5: Claire blir tvungen att tona ner Halloweenfirandet vilket resulterar i att folk bojkottar familjens hus. Cameron och Mitchell blir tvungna att berätta för Lily om hennes ursprung. Glorias gravidhormoner gör henne mer hetlevrad än vanligt.