S3, A11: Claudia Joy och Denise agerar som följeslagare till en tidigare senators änka, mrs Jean Calhoun, som besöker basen för en första-spadtags-ceremoni. Roland hittar ett sätt att få Joan att bli mer bekväm med sin kommande utstationering. Roxy försöker imponera på rektorn på en exklusiv privatskola där hon hoppas att Finn ska accepteras. Countrystjärnan Jack Ingram uppträder på Hump Bar.