The Good Wife Öppen källa
S6, A15: När Frank Prady bestämmer sig för att ge sig på guvernör Florrick som en slags kampanjtaktik, måste Alicia bestämma sig för om hon ska attackera Peters förflutna eller inte. Florrick/Agos/Lockhart tar sig an fallet med en man som förlamades av en defekt pistol som skapats på en 3D-skrivare, och de kallar in Kurt McVeigh som expertvittne, vilket leder till en splittring mellan Diane och hennes man.