Daredevil: Born Again Optics
S1, A2: Matt Murdock tar sig an en ny klient, Hector Ayala. Men den lokale hjälten från Washington Heights är mer än han påstår sig vara. Fisk lär sig vikten av att framstå i god dager i sin nya och väldigt offentliga roll.