S1, A8: Säsongsfinal. Det är dags att tävla på TechCrunch Disrupt men killarna på Pied Piper blir oroliga när Gavin Belson har bjudit på en imponerande presentation. Jared försöker vända på allt, men Richard inspireras att göra stora förändringar i sista stund.