Miskina, Poor Thing Oran the Radiant
S1, A6: Fara och Safia är i Oran, med två dagar på sig att hitta en ny brödbaksform till Rania. Fara använder den här tiden för att lära känna sin algeriska familj och landet bättre, vilket irriterar Safia, som inte kan vänta med att ta nästa plan tillbaka hem. Men saker och ting tar en vändning när de träffar Aris, som blir deras lokala guide.