Ordet "familj" är en svordom
S2, A4: Det uppstår spänningar när gruppen tar upp tidigare händelser och framtida planer. Det blir dramatiskt när en persons förmåga och lojalitet sätts på prov. Men gör en förvånande upptäckt.