La Brea Origins
S1, A8: Det kalla vädret närmar sig med stormsteg och Eve, Levi och Ty återvänder till det mystiska fortet trots sin nära-döden-upplevelse där, i hopp om att de ska få dela med sig av sina överlevnadskunskaper från 10 000 år f.Kr. Gavins försök att bespara Izzy smärta hotar att göra deras relation mer skada än nytta.