Numb3rs Osäkerhetsprincipen
S1, A2: När Don och teamet försöker fånga ett par seriebankrånare i Los Angeles utvecklar Charlie en ekvation med hjälp av sannolikhetslära och statistisk analys för att förutse platsen för nästa rån.