Entourage Out With a Bang
S8, A2: Vince film blir en tv-film med Drama i huvudrollen istället. Ari tar med Lloyd på rekognosceringsrunda, Eric får ett överraskande meddelande från Sloan, och Andrew Dice Clay behöver en företrädare.