The Good Wife Ovärdig vinnare
S6, A19: När misstankar om valfusk upptäcks i valet till distriktsåklagare tar Eli och Alicia hjälp av en respekterad advokat för civilrätt, Spencer Randolph (Ron Rifkin), för att förhindra att rösterna räknas om.