Överenskommelsen
S4, A11: När Walkers bästa karateelev i en klass innerstadsungdomar går med i ett latinamerikanskt gäng för att hämnas en drive-by-skjutning som skadade hans bror försöker Walker stoppa det vettlösa kriget och bringa julfred till ett söndrat område.