Power Book II: Ghost Överträffa förväntningarna
S1, A2: Tariq försöker förstå vem James St. Patrick var för människorna i hans liv, hur det formade Tariqs egna liv, och hur minnena av James St. Patrick och Ghost definierar mannen Tariq vill bli.