Charmed P3 H2O
S2, A8: Systrarna måste möta och förgöra demonen som är skyldig till deras mors död 20 år tidigare. Samtidigt avslöjar de något nytt om sin mor – något som på ett otrevligt sätt speglar Pipers nuvarande förhållande till Leo.