Hunters På natten är alla fåglar svarta
S1, A6: Meyer ger Jonah ett ordspråk, som Jonah stärker sig med. En orm med skarp tunga försöker förgifta Jägarnas beslutsamhet. Ondskan har slagit rot i landet Alabama, varpå Jägarna kommer ner för att utplåna den. En budbärare kommer med dystra nyheter till Millie om ondskan som sprider sig över hela landet.