S4, A19: Phoebe säger till Piper och Paige att hon är gravid och att Cole är pappan. Under tiden samarbetar Piper och Paige med en trollkarl för att stoppa kröningen av den nya Source, omedveten om att det är Cole och att Phoebe snart kommer bli hans drottning.