S1, A12: Alicia och barnen konfronteras med några riktigt dåliga nyheter; Peter tar del av lite ny information som gör honom rasande. Samtidigt måste Alicia representera den läkare som skrivit ut medicin till en skolas quarterback som sedan verkar ha dött av en överdos värktabletter.