Prison Break Panama
S2, A20: Sara offrar sig själv för att Michael och Lincoln ska kunna bli fria. T-Bags terrorvälde fortsätter söder om gränsen samtidigt som Bellick tvingar Sucre att spåra upp de saknade pengarna. Mahones får äntligen stå för sina konsekvenser och en rymling får äntligen smak på frihet.