Murdaugh Murders: Deadly Dynasty Pandora's Box
S1, A1: En båttur blir dödlig för tre unga par vid kusten i South Carolina, och utlöser en chockerande serie händelser som hotar den allsmäktiga Murdaugh-dynastin.