Murdaugh Murders: Deadly Dynasty
Pandora's Box
En båttur blir dödlig för tre unga par vid kusten i South Carolina, och utlöser en chockerande serie händelser som hotar den allsmäktiga Murdaugh-dynastin.
En skjutning avslöjar ett nät av lögner när brottsanklagelserna blir fler mot Alex Murdaugh. Mitt i utredningarna vänder konspirationsanklagelser upp och ned på livet i samhället.