The Good Wife Pang
S1, A15: Medan Peter gör sig hemmastadd fortsätter han att planera hur han ska göra comeback. Alicia och Diane kämpar med lagen om äktenskapsprivilegier i ett mordfall där de försöker få en hustru att vittna mot sin man.