The Good Wife Pank
S5, A18: Florrick/Agos tar sig an fallet med en NSA-visselblåsare, bara för att upptäcka att byrån har övervakat både firman och Alicias privatliv. Under tiden konfronterar Diane den svåra uppgiften att arbeta tillsammans med Louis Canning när han anställs på Lockhart/Gardner. Alicia söker upp distriktsåklagaren när denne försöker göra Finn till syndabock i Jeffrey Grant-fallet.