Criminal Minds: Beyond Borders Pankration
S2, A8: En amerikan som är i Grekland för att engagera sig mer i sin familjs affärsverksamhet hittas misshandlad i en tuff del av Aten. International Response Team kallas in för att undersöka fallet. Jack kämpar med att berätta för sin fru var deras son är.