Criminal Minds: Beyond Borders
Harvested
En amerikan som festar på en festival i Mumbai vaknar upp och upptäcker att hans ena njure saknas och att hans vän är försvunnen.
Det internationella teamet åker till Paris för att ta upp jakten på en okänd gärningsman som mördar amerikaner som bor där.
Teamet åker till Belize för att leta efter ett par som försvann när de var på smekmånad, och mycket tyder på att de blivit kidnappade.