Criminal Minds: Suspect Behavior
Samma lika
Special Agent Sam Cooper och hans team åker till Cleveland för att utreda en serie mystiska barnkidnappningar.
Agent Sam Cooper och hans team jagar en seriemördare som reser runt i landet och kidnappar folk för att sedan hänga dem.