Grey's Anatomy Papa Don't Preach
S16, A7: Catherine är tillbaka i staden och vet inte vad som försiggår mellan Jackson och Maggie. Owen och Amelia behandlar en kvinna som ramlat i källaren och inser snart att det inte är hela sanningen.