The Cleaning Lady Paradise Lost
S2, A6: En oväntad trio dyker upp för att göra sig av med Cortés. Armans och Nadias förhållande når bristningsgränsen. Fiona försöker hålla sin familj trygg medan Chris sörjer vidare.