Walker Texas Ranger Paradisstigen
S7, A9: På Walkers födelsedagsfest ger CD honom en dagbok från Hayes Coopers tidiga dagar. Han läser om hur Cooper stoppade tre banditer från att attackera mormonska nybyggare i Utahs bergs på 1800-talet.