S4, A3: En grupp tonåringar upptäcker att deras senaste skämt inte var så roligt trots allt. Familjen Fisher säljer gamla prylar, David förbereder Arthur för en ny roll, och Nate blir djupt involverad i Mayas lekgrupp.