Rosewood Paralytics and Priorities
S1, A11: Sökandet efter seriemördaren tar en mycket personlig vändning. Rosewood och Villa måste följa ett spår av ledtrådar, menade för Rosie, innan någon annan faller offer för mördaren. Samtidigt hettar det till mellan Villa och Mike, så Villa flyr genom att kasta sig djupare in i fallet, som oundvikligen driver henne närmare Rosewood.