Parents Just Don't Understand
S1, A18: Rainbow kolliderar med sina föräldrar över hennes kärlek till rapmusik. Harrison tar Denise till en välgörenhetstillställning och hjälper henne att inse att hon förtjänar bättre män i sitt kärleksliv.