The Family Man Paria
S1, A5: Den pakistanske underrättelseagenten Sameer skickar Kala Ghoda-bombaren till Kashmir för att utföra operation Zulfiqar. Srikant får en varning och omplaceras till Kashmir, men när hans chef, Kulkarni, berättar om planerna börjar Srikant utreda Zulfiqar.