Murders at Starved Rock Part 2: Psychological Warfare
S1, A2: 2005 ryker David ihop med sin pappa Anthony över detaljerna kring domen mot Chester Weger. Under tiden – efter att oroade medborgare slagit sig samman för att bevisa Wegers oskuld – dyker nya teorier upp och gamla spänningar stiger till ytan.