Show Me A Hero Part 3
S1, A3: Borgmästare Wasicsko får äntligen ett visst stöd och lyckas driva igenom ett bostadsförslag. Man börjar planera byggandet av subventionerade lägenheter, men redan nu är det politiska priset för Wasicsko kännbart.