S1, A4: En ny borgmästare lovar att skrota bostadsprojektet, även om det inte riktigt framgår hur. Nick Wasicsko försöker förlika sig med tanken på ett liv utanför maktens korridorer, samtidigt som bostäderna börjar byggas.