S1, A3: Michael fortsätter använda sin makt för att mörka detaljer kring olyckan samtidigt som gangstern Jimmy Baxter och hans fru Gina planerar sin hämnd. Saker och ting går inte ihop i kommissarie Nancy Costellos utredning.