PARTNER?
S1, A6: Efter att ha körts till sjukhuset efter en överdos, försöker Pedro sig på rehab igen, långt borta från Rio de Janeiro. 1999, vid 18 års ålder, släpps han från ungdomshäktet. Hans relation till sin far har blivit värre. 1970 kommer en ung Victor närmare Ribeiro och lär sig allt om vad som krävs för att smuggla in droger till favelan.