Rizzoli & Isles Partners in Crime
S4, A12: Sommarfinal: Motsägande bevis försvårar ett fall. Maura vet inte om hon ska hysa in sin villkorligt frigivne farfar (RICHARD HERD). Jane och Casey (CHRIS VANCE) utvärderar sitt förhållande.