Passage
S2, A9: Under uppdraget där de ska ta kontroll över sex kärnstridsspetsar upptäcker Sydney och Jack var Irinas lojalitet verkligen ligger när hon stämmer möte med Gerard Cuvee (Derek de Lint). Under tiden informerar Sloane Alliansen om att Emily fortfarande kan vara i livet.