9-1-1 Past is Prologue
S5, A9: Bobby och 118 rusar till undsättning när en övergiven oljekälla får ett utbrott och orsakar ett enormt slukhål i centrala LA. Athena utreder ett 30 år gammalt fall som involverar ett kasinorån. Buck är rädd att hans förhållande med Taylor kan vara på väg att ta slut, och Hen träffar en man från sin mamma Tonis förflutna.