Gäst: Paul Simon
S5, A10: För att hedra gäststjärnan Paul Simon, tillägnar Mupparna hela programmet hans musik. Den store Gonzo är så inspirerad av det han hör att han också vill bli låtskrivare! Men det som börjar som inbördesbeundran mellan trubadurerna övergår snart i hätsk rivalitet med krossade gitarrer och stulna kycklingar! Det finns över 50 sätt älska avsnittet, inklusive renässanshärligheten i “Scarborough Fair”; Gonzos första försök att skriva musik, “For You”; Paul sjunger “Loves Me Like a Rock” med dr Teeth and the Electric Mayhem; och ett återkommande “Muppet on stilts”-skämt!